Dags att sova?

Borde väl ta och lägga mig snart eftersom jag tydligen ska bli upptvingad inatt, eller närmare bestämt 07:40 imorgon bitti.. Ska vara hundvakt till Charlie medans köket renoveras och resten av folket är på skola och jobb. Lär väl bli att orka upp och se Vakna med the voice, sen en promenad med lilltjorven.

Som sagt, nu ska jag gå och sova. Vi hörs imorgon eller rättare sagt senare idag? Avlutar väl inlägget med att ta Viktorias citat, hoppas att ni tar åt er: "Sov sött och dröm om alla söta hockeypojkar du mött"

...och till er killar: "Sov sött och dröm om alla.. gulliga flickor du mött?"


Postat av: frida

kan säga att jag tog åt mig av det där, haha...

jag och min kompis brukar alltid avsluta våra godnatt-sms med "sov gott och dröm om 'nån hockeyspelare' " är sånt verkligen normalt? xD

2011-03-10 @ 22:52:06
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0