Dålig planering?

Hur lyckas man med det egentligen? Om jag vaknar vid klockan sex och är någorlunda pigg och lyckas hålla mig vaken hela morgonen.. Hur kan de då komma sig att jag nästan kommer försent till skolan? Trillade in i klassrummet mindre än fem minuter innan vi skulle börja. Brist på planering? Lite för mycket fritid eller vad jag trodde va fritid? Hahah, inte en aning, men kom i tid ändå, om än med nöd och näppe! Andan i halsen..

Utvecklingssamtalet gick över förväntan och omdömena vad absolut inget att klaga på. Känns bra! Fick veta att jag borde satsa på åtminstånde tre MVG vilket är ovanligt för att vara jag..

Ska snart packa alla grejer och gå in till stan för att ta en fika med Viktoria och sedan gå upp mot Anna och vidare mot hockeyn. Skellefteå AIK mot Luleå i semifinal, är det en dröm?

Har samtidigt gjort i ordning ett inlägg med lite hockeybilder på olika spelare från när de har gjort mål eller vunnit, typ målgester. De bilderna kommer upp någongång i eftermiddag. Får väl samtidigt ta önska er en fortsatt bra dag så hörs vi senare, kram! ♥



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0