Fotouppdrag

Fråga: Kan du inte berätta lite mer om ditt uppdrag du hade i Lördags? Kram

Svar: Nemen gud, jag har ju glömt bort att berätta om det! Självklart ska ni får veta, samtidigt kan jag ju ragga några fler till imorgon.. Fick då ett mail av Anna Hägglund för några veckor sedan där hon undrade om jag ville vara vimmelfotograf och fotografera för Skellefteå AIK under slutspelet. Det för att uppmuntra folk att klä sig i svart och gult!

Blev en liten smygstart i lördags för att se så att alla detaljer skulle funka inför imorgon och första slutspelsmatchen. Gick jättebra, tycker då jag själv!  

Så, det är nu jag ska börja ragga folk. Det första ni ska göra är att ta på er alla AIK-souvernirer ni äger och sen det viktigaste, dyka upp på ladan! Sedan om ni ser mig och vill vara med och tävla om slutspelsbiljetter och ännu fler souvernier, kom och knacka mig på axeln eller ge mig en liten vink!

Detta är alltså mitt första jobb, med allt vad det innebär, vilket känns jättespännande! Ni kan kolla in bilderna på Skellefteå AIK:s hemsida nu om ni vill, sen så ses vi uppe på arenan imorgon..

Ni får ha det så bra, kram! ♥


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0