Glädje är att kunna välja bland de bästa sorterna..



Förlåt, orkade inte skriva igår när jag kom hem från Johanna. Blev att se några avsnitt Skins och sedan sova. Grymt skön vinst mot Linköping, noll-ett, kanske den viktigaste i detta slutspel. Fredrik Warg, mannen som lyckas med allt. Både hockeyspelare och reporter, Skellefteås roligaste. Det var han som satte det enda och avgörande målet. På onsdag är det dags igen och då gäller det att Västra stå sluter upp bakom laget och visar hur det ska gå till på riktigt!

Skola nu då, försov mig! Kort, kort, kort dag idag.. En lektion, vilket innebär svenska och sedan lunch, sen sluuut för dagen! Vet inte när arbetet ska vara inne men om jag hinner så ska jag försöka läsa igenom Jag överlevde med Mietek Grocher så att jag kan få ut detaljerna om hur det verkligen var att leva på koncentrationsläger..

Ni får ha det så bra, hörs senare, kram! ♥


Postat av: Agnes

Sv: Om jag ska vara ärlig trodde jag också det, men ville vara positiv. Nu finns det hopp igen! :)

2011-03-15 @ 08:32:32
URL: http://typbloond.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0