Hockeyutrustning

God morgon alla söta därute som är vaken vid den här tiden! Allting bra? Här går det lite trögt men det det funkar. Lyckades just väcka Saga, tror jag, hade lämnat mobilen inne på toan och plötsligt ringde Viktoria, vilket innebär hög ringsignal bredvid Saga.. Alicia ligger och sover så sött här bredvid. Hon vill inte vakna verka det som!

Blir hockey för hela slanten, även idag! Först värmning, stan för att köpa dator och sen hockey igen mot Linköping. Det sistnämnda, det känns nervöst, det är ikväll det avgörs. Spänningen stiger för varje sekund..

Hjälp vad jag har skrattat. Saga har gått runt i hockeyhandskar och hockeyhjälm en stor del av tiden sen vi kom till mig igår. När vi skulle sova så lämnade hon ifrån sig en av handskarna så nu har de sovit med en var, hon och Alicia! För tillfället sitter Saga en liten bit från tv:n med hela hockeyutrustningen på, hjälm och allt.

Postat av: Alicia

JAg sa ju jag var trögväckt;)♥

2011-03-05 @ 22:46:47
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0