J18



Skellefteå AIK - Lidingö Vikings HC, Nikon D60 + Tamron AF 70-300/4,0-5,6 Di Macro

Nu när jag ändå sitter på bussen till Luleå och inte kan uppdatera som vanligt tänkte jag att jag kunde dela med mig av lite bilder som jag tog på juniorhockeyn, när AIK mötte Lidingö i söndagskväll. Blev lite jobbigt där ett tag eftersom jag upptäckte till min förtvivlan att jag glömt teleobjektivet hemma, bredvid dörren! Trodde jag skulle sumpa min sista chans att få bra bilder på hockeyn också för den här säsongen men tack och lov vann de ju! Fick i slutändan fota med de andra teleobjektivet istället, de sämre av dem, fast även det funkade ju, tillslut..

Får väl i samband med detta önska er en trevlig kväll också sen så hörs vi mer imorgon! Om jag inte mobilbloggar efter matchen i bussen på väg hem, om jag inte somnar.. Hoppas det är med bra hockeynyheter jag kan komma med då. Ha det bra, kram! ♥



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0