Mitch Hewer



Länge sedan det kom ut en Veckans snygging här på bloggen, har inte haft någon att dela med mig av, förutom de vanliga.. Har ju inget annat att blogga om för tillfället så jag kan väl dela med mig av en nu. Mitch Hewer. Spelar en av huvudrollerna i Skins säsong 1 & 2, Maxxie Oliver! Krävs väl ingen närmare förklaring när det gäller utseendet? Sen att han kan dansa, sjunga och verkar vara allmänt gullig, det gör det inte precis sämre.. Delar förstaplatsen som Veckans snygging med Calle Järnkrok, men honom har jag redan bloggat om i veckan, så Mitch får ett helt eget inlägg! Gillar vad jag ser..

Kan samtidigt rekommendera er att se de första säsongerna av Skins.. Eller i alla fall ni yngre, vet inte om moderna morsan, som hon själv uttryckte det, skulle gilla serien!


Postat av: Lovisa

Calle är oslagbar, men ja, han fick ju dela förstaplatsen för mig med, haha :D

2011-03-15 @ 20:43:32
URL: http://lovicious.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0