Varning för utbrott!



HAHAH, förlåt, men kan inte annat än skratta när jag läser dessa kommentarer. Hur har dessa söta människor hittat in på min blogg egentligen? Det kan man ju fråga sig, men det är alltid kul men nya läsare! [happyface]

Vet inte riktigt vad ni vill få ut av att kommentera på min blogg men jag gör väl ett försök att ge er ett svar på era frågor! Hoppas ni blir nöjda trots att jag dampar loss..

Ett: Nej, det är Jonas Fahlman ni ser på klippet. Mannen med familj som har blivit utsatt för mordhot och misshandel under de senaste dagarna. Vad ni anser vara mytoman är väl en sak och vad stora delar av Sverige anser vara en mytoman är väl en annan.. Vi uppfattar allihopa saker olika, som det verkar nu har ni och jag olika syn på denna sak!

Två: Vad får er att idiotförklara North Power när det är Luleåfans som har skämt sig i detta läge? Ni kanske vet något som jag inte vet, vad vi har gjort under detta slutspel för att det ska låta så från eran sida? Sen det angående trumman och medgångspublik, det har inte varit fullsatt trots att det har gått bra.. Trumman lever fortfarande, alltså är han inte ute efter att döda!

Tre: Schlager? Ja, det är riktigt bra drag i Me and my drum! Tycker det är bättre med en schlagerlåt än alla dessa LULEÅ, Luuuleåå, L-u-l-e-å i olika former.. Gillar eran juckande Nalle Puh förresten!

Sen det du Malin skrev om att han hånflinade mot Luleåklacken, ska det tendera i det som han utsätts för nu? Ska han bli utsatt för all skit som han är med om nu? Det han har skrivit om "Osten", är det en hatkampanj? Hotar Luleåfans: norran, expressen, aftonbladet och resten av de tidningar som tagit upp detta också? Driver de också en s.k hatkampanj mot Luleå?

Det jag skriver är inte riktat till alla inom supportergruppen Luleåfans, bara delar av den, de som inte skött sig som man ska! Luleås ledning har inte gjort vad de ska göra heller, det gör inte saken bättre. De har försökt sopa allting under mattan.

Sen vet varken ni eller jag vad "Osten" sa men det är inte det som är grejen. Det är hur folket runtomkring reagerar och börjar kasta anklagelser hit och dit. Jag tycker uppriktigt synd om Jonas, låt mig få göra det?

Okej, fick inte ut någonting av att skriva detta inlägg. Men skitsamma, ni kanske förstår vad jag vill få ut ändå? Vill inte skapa bråk och förstår inte varför det blev som det blev kring allt detta! Förlåt om jag gick fram lite för hårt.. Som sagt, vill inte bråka!

♦ Det är inte okej att springa runt och idiotförklara utan grunder
♦ Alla har sin syn på varje sak
♦ Förstår inte varför denna semifinal inte handlar om hockey som den egentligen ska göra utan bara handlar om en massa skitsnack hit och dit

Viktoria hälsar till mig: Ta det lugnt, de kanske mordhotar dig också! Hon hälsar även till Luleå: Vet ni inte att björnen på eran logga är en isbjörn, inte en brunbjörn..


Postat av: Mannen, myten , legenden...

Bra Emma !!

Och självklart bra Viktoria oxå;-)

Som sagt... Tycker Synd om Jonas oxå.

Dessa luleå-supportrar måste haft en tuff uppväxt;-) Ge sig på annat folk såhär, PINSAMT!!

När ska ni börja mordhota, expressen, aftonbladet, svt, tv4 och svenska dagbladet? Luktar illa lång väg!!:(



Och till emma och viktoria:) vi ses om 3 timmar och 40 minuter;-)

2011-03-31 @ 12:33:11
Postat av: Anonym

Bra Emma !!

Och självklart bra Viktoria oxå;-)

Som sagt... Tycker Synd om Jonas oxå.

Dessa luleå-supportrar måste haft en tuff uppväxt;-) Ge sig på annat folk såhär, PINSAMT!!

När ska ni börja mordhota, expressen, aftonbladet, svt, tv4 och svenska dagbladet? Luktar illa lång väg!!:(



Och till emma och viktoria:) vi ses om 3 timmar och 40 minuter;-)

2011-03-31 @ 12:33:51
Postat av: Jennifer

PRECIS! Alla har olika syn på saker och ting! Sen så är det ju så att det är Sverige mot Luleå, i alla fall nu senaste. Och det är ju ni som snackar om att mordhota. jaja, alla tycker vi olika. Så är det bara. Ni håller på Skeå, och vi på Luleå. Sen kan det ju diskuteras hur mycket fahlman "kryddar" sina historier. och ja, jag råkade skriva schlager fel. Vi är inte alla perfekta!

2011-03-31 @ 23:19:19
Postat av: Malin

HAHA, detta är så jävla kul..



LULEÅ TILLS VI DÖR <3

2011-04-01 @ 15:14:58

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0