Sudden death

Guldet ska heeem till Västerbotten, till Skellefteå.. AIK
Så kom igeeen, vi ska nå toppen, men vårt Skellefteå.. AIK
Tjalalaaaa, tjalalalala, tjalalalalaaaa... AIK

Vinst mot Luleå i suddenmatchen, tre av tre matcher har gått till sudden death och äntligen, idag drog rätt lag det längsta strået! Härlig inramning runt matchen när de först och främst delade ut gula t-shirtar, det var lapp på luckan och lördagsmatch, kan det bli bättre? Fick mig ett gott skratt på läktaren också.. Oj, oj, oj, säger jag bara!

Tyvärr så ska Luleås supportrar lyckas skämma ut sig! Skäms för uttalandet som ordförandet i supportergruppen kom med också: "Självklart fördomer vi att folk kastat saker på honom. Det tycker vi självklart är helt fel. Men jag tycker att det var lite konstigt att han valde att gå nedanför vår klack efter matchen. Där går ju ingen annan".

Det ska inte vara så, man ska kunna vandra runt vart som helst utan att få spritflaskor och mynt i huvudet! Säger det igen, jag SKÄMS! Ska det vara så sjukt svårt att sköta sig?

Hur som helst, imorgon blir det Luleå igen! Men denna gång har jag mina brudar med mig, tyvärr kunde Saga inte med.. Då går vi för vinst igen! Lär inte bli som men det går ju alltid att hoppas..

Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, kommer upp lite bilder då också. Kram! ♥



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0