1 maj

Söndag. Dagen börjar lida mot sitt slut. Sista dagen på lovet. Sitter ihopkrupen i min Zipperall framför Big Brother (tack Johanna, hahah) och hoppas på comeback för Roddan samtidigt som jag hoppas att Sara eller Peter får lämna. Det är väl det mest intressanta som sker nu.

Viktoria lämnade lägenheten för en liten stund sedan för att åka hem till lilla Jööörn, en liten vrå på andra sidan jorden! Har haft en trevlig helg med denna flicka, det var ju ett tag sedan vi träffades. Hockey, Jörn, fotografering, Kåge och stan. Det är det som skett i helgen, om inte ännu mer.

HAHAHA, nu står Rodney Da Silva och äger ut Gry Forsell i tv. Nu avslutar jag denna bloggning. Ni får ha det så bra så hörs vi mer imorgon, då kommer det bilder på allt möjligt. Kramar.


Postat av: Johanna

Sv 1: Haha, jo det är ju alltid trevligt att känna sig bäst - även om det nog är en klen tröst när man förnedrats med 9-1.



Sv 2: Tack! Jag jobbar på det, men det tar tid att lära sig alla små tricks. Jag tycker iallafall att du ska vara nöjd med dina bilder och framförallt med din utveckling (såg Viktorias inlägg med jämförelsebilder).



Sv 3: Precis, det är på datorn jag ser matcherna. Alla NHL:s 1230 grundseriematcher + hela slutspelet sänds, så du kan se precis hur mycket hockey som helst. Dessutom kan man pausa/spola fram och tillbaka i sändningarna och skulle du missa någon match så har de ett arkiv där alla spelade matcher lagras i 48 timmar (dock med lite sämre bildkvalitet - den är annars awesome!). I mina ögon är det en väl spenderad tusenlapp varje år och jag skulle helt ärligt inte kunna leva utan ESPN Player :)

2011-05-01 @ 23:47:55
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0