10 maj



Fick sluta tidigare idag så jag var hemma redan vid tolv istället för två. Gick åt helvete på nationella - ja, man får svära ibland - och på hörövningen satt alla bara och skrattade och frågade om det var seriöst. Bara mummel.. Om någon lyckades få högsta betyg på hörförståelsen, det är nästan så att jag delar ut ett diplom personligen då, hahah!

Dagens roligaste hittills var när vi skulle gå till lunchen och jag ser att det står en hockeybil parkerad på trottoaren just bredvid skolan. En kompis går fram till bilen och ska försöka utläsa namnet, hon uttalar det så här: Yred Hugås! Hahah, förstår inte hur hon fick ihop det och hon utbrister: Jag läste det bara som det stavades..

Nu ska jag se några avsnitt Unga Mödrar sedan försöka halta mig in mot stan och träffa Viktoria, hoppas på att få hinna träffa Saga också. Ni får ha det så bra så hörs vi senare, kram.


Postat av: Johanna

Ååh vad man kommer att sakna honom i höst...



Svar: Taaack! :D

2011-05-10 @ 14:35:51
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0