12 maj

Okej, praktik idag och ångesten börjar komma. Två veckor kvar sen är det över. Kommer sakna mina älskade småtroll på dagiset! Har ju faktiskt varit där en dag i veckan de senaste tjugosju veckorna och har därigenom lärt känna underbara människor.

Efter praktiken tog jag mina kryckor - som förövrigt är inlindade i Onicoband som man egentligen ska ha runt huvudet eller halsen, det för att undankomma att få skavsår - och tog mig hem till familjen Holmgren. Där bjöds jag på tacos, tackar! Såg även Pippi Långstrump och Lotta på Bråkmatargatan med lilltjomman, fotade en massa också. Standard.

Sitter just nu och väntar på att hockeyn ska börja, borde väl göra det vilken sekund som helst. Hejar även ikväll på amerikanarna, hoppas Kanada tar hem detta! Ryssland har sett svagare ut..

Okej, nu ser jag Niklas Wikegård, är nog dags att avsluta. Kommer upp någon bild på Alva sen också. Ni får ha det så bra så hörs vi senare, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0