19 maj

God morgon! Hade egentligen tänkt se hockeyn inatt men när väckaren ringde kändes det inte som att det var värt det, inte en nog viktig match. Sov några timmar extra istället, det behövdes.

Näst sista gången på praktiken idag då. Känns väldigt tråkigt. Är lite less men säger det igen; vill inte lämna mina ungar! Får ta vara på dagen idag..

Nu måste jag gå till bussen. Du får ha det så bra så hörs vi senare, kram.


Postat av: Anonym

Haha, jag gjorde precis som du! Håller på Tampa så jag sparar mig inför nattens match istället. Jag tycker att de spelar den i särklass roligaste hockeyn, men jag är ju trots allt svensk - så det vore ingen katastrof ifall Canucks tog hem det. En final mellan dom två lagen är iallafall vad jag hoppas på! Vilka vill du se lyfta silverbucklan?



Men.. hur lyckades han ha sönder objektivet?

2011-05-19 @ 11:16:08

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0