23 maj

Vaknade nyss efter en lång powernap. Behövde den verkligen! Var dyngsur när jag kom hem eftersom det började regna under idrottslektionen när vi var ute och spelade landhockey.

Tror jag har pollen fulla näsan. Kan nästan inte andas. Har haft nysattack efter nysattack - hela dagen! Dricker te nu för att värma halsen.

Intressant inlägg känner jag. Ska sätta mig och se reprisen från Big Brother från igårkväll. Sedan blir det väl att se kvällens avsnitt också. Det är så jag spenderar kvällen.

Du får ha det så bra så hörs vi senare ikväll, kram.


Postat av: Jossie

hej!

haft en bra helg? :)



Kram!

2011-05-23 @ 19:16:51
URL: http://jossies.se
Postat av: Johanna

Jag lider med dig, pollenallergi (om det är det du har?) är aldrig kul.



Sv: Haha, du har min fulla förståelse! Men att sakna kan vara bra och jag ser det som ett sundhetstecken även om det inte är så kul.

2011-05-23 @ 22:54:10
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0