24 maj

Undergången är nära. Skulle helst se marken falla innan klockan 8:30! Vid den tidpunkten sitter jag inne i klassrummet och ska ha Nationella i Matte A, del två. Please kill me slowly! Om jag nu inte skulle ha så tur så är det väl bara att hoppas det går bra ändå. Önska mig lycka till..

Annars då? Hur är det denna tisdagsmorgon? Är det någon mer än vi som har nationella idag eller är våran skola bara mobbad? Hahah, skulle gissa på det sistnämnda men hoppas på det första. Att vi inte är helt ensamma att bli plågade av dessa prov.

Har förresten kommit på att de flesta plastplaskor inte tål kokat vatten. De smälter liksom! Kom underfund med det för en stund sedan när jag fyllde en flaska med nykokat vatten och flaskan drog ihop sig och blev varm som fan. Det går inte dricka det vattnet på ett bra tag, eller röra flaskan heller för den delen! Varför skulle just vi drabbas av parasit- och bajsvatten?

Ovanligt långt morgoninlägg men det funkar väl det också? Du som har prov idag: Lycka till. Ha det så bra så hörs vi senare idag, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0