25 maj

Hallå i stugan! Hemma nu efter några timmar på vift.. Jaha, nu är vi tillbaka vi det där förbannade ordet som varken går att skriva eller säga! Hur som helst, först nationella på skolan och samtidigt första gången som jag faktiskt tror att det gick ganska bra.. Muntligt prov där jag satt och pratade med Frida, ingen av oss ville sluta prata när provet var slut. Hoppas på bra betyg!

Var upp på Solbacken en vända med Louise och hennes mor. Fick med mig ett par skor hem från Skohuset. Ni kan aldrig gissa vilken färg de var.. Röda! Jag hatar rött? Hahah, nä, men de kan snabbt lätta upp en tråkig outfit.. Talade samtidigt sanning, jag gillar inte rött. 

Som jag skrev här på bloggen en gång i tiden, jag kollar på färger och tänker på vilket hockeylag de tillhör. Alla vet här vilket lag som har röd som sin färg. Kan samtidigt trösta mig med att Skellefteå AIK har lite röda detaljer också, försöker få in lite vett i huvudet. Jag vet, fånigt!

Nu ska jag ta det lugnt i en timme sedan möta upp kära Emmelie inne i stan. Hon har ju varit utomlands i flera veckor! Blir kanske att ta en fika och bara prata eller gå runt på stan. Vi får se vart vindarna bär oss.

Årets bild kommer upp 14:30 så kolla in då. Du får ha det så bra så hörs senare. Kram.


Postat av: ida

sv : eller hur, visst är den rolig. SÅ min humor. äntligen någon som fattar, hahha.

åh emma, jag önskar att vi kunde byta, jag skulle gärna gå i skolan två år till, vill INTE ta studenten. gymnasiet är typ den bästa tiden i ens liv.. eller jag känner så. Gillar du inte skolan?

2011-05-25 @ 13:17:41
URL: http://ihda.blogg.se/
Postat av: ida

sv: dålig humor i mitt hjärta! Det är superjobbigt mentalt kan jag lova. Och skoltrötta blir de flesta, trodde jag skulle kräkas där ett tag. men det blir bättre. Visst äre Media du går?



det är Fridas jeans, ett par levis. Hon har köpt på dom en affär som bara finns i uppsala sa hon nu xD men hon antog att de finns på både JC och MQ. De hette perfekt curv eller något, rätt passande! höhöh :D

2011-05-25 @ 13:51:44
URL: http://ihda.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0