27 maj

Bussresan. Sitter på bussen till Boden nu, första gången på flera veckor. Roar mig med en bok - förutom nu då när jag bloggar. Fick åka i affärsklass första delen av resan eftersom alla bussar var fulla. Blev utskickad från första bussen, gick till den andra och återvände till den första igen. 

Gjorde ju provet just innan jag slutade och fick ett sms av Amanda där det stod så här: "Du fick det du ville ha ;)" Lista ut vad hon menar med det.. Jag är då överlycklig! 

Spenderade tiden efter skolan med Viktoria och Elliot på stan. Blev att lämna tillbaka ett par byxor, en liten fika på Wayne's och lite andra små ärenden. Visst ja, Stig-Helmer! Viktoria fick ryck och jag trodde seriöst att hon skulle skratta ihjäl sig. Okej, det var något grymt kul vi skrattade åt, men.. Först pojken på MAX sedan Stig-Helmer, Viktoria har det inte lätt hon.

Nu ska jag fortsätta läsa så att jag kanske hinner läsa ut den innan jag kommer hem. Ta en powernap direkt efter middagen så att jag orkar med Big Brother - där jag förövrigt kommer att gråta, det kom en tår igår när jag såg vad som skulle hända i kvällens avsnitt, Martin - och sedan efter det blir det att se hockeyn mellan Boston Bruins och Tampa Bay Lightning.

När hockeyn är slut så dröjer det inte länge innan jag får träffa älskade mamma heller, de kommer hem efter tio från Kreta!
♥ Ja, du får ha det så bra så hörs vi senare, kram.


Postat av: johanna

Tur iaf att man är förberedd och slipper lipa alltför mke i soffan! :-)

2011-05-27 @ 16:49:28
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0