5 maj

God morgon! Oj, menar god kväll.. Eller jag vaknade nyss efter en liten powernap så det funkar med det förstnämnda också. Har haft praktik idag och det började ju inte bäst när huvudvärken infann sig även idag.. Men dessa barn har en gåva att lätta upp mitt humör på nolltid.

Har inga planer för kvällen, vill bara sova, sova, sova.. Men det lär väl bli hockey, precis som alla andra kvällar nu under VM! Det gillas, att alltid kunna se på hockey. Efter det blir det Big Brother, sedan får jag äntligen lägga mig för natten.

Nu ska jag hitta på något.. Har fått förfrågan om jag kan ha en frågestund också så det kommer upp en liten under morgondagen, ladda upp med en massa frågor.

Ni får ha det så jättebra så hörs vi senare ikväll, förmodligen. Kram.


Postat av: Johanna

Åh, så underbart med gult och svart! Här i Umeå skulle man bli halshuggen, dränkt och bränd på bål om man försökte sig på något sådant.



Jag förstår inte hur jag kan ha sådana känslor för ett lag som jag bara sett på tv och jag förstår inte heller hur jag kan älska ett lag lika mycket som AIK. Men nu har det blivit så och det känns bara så OTROLIGT surt att de tradade bort David - annars hade lyckan varit gjord!



Synd att det inte blev någon hockey för din del. Olyckligtvis var det bara Tampas vinst som föll mig i smaken, men å andra sidan känner jag att det kan få gå lite som det vill nu när inte mitt lag är med och gör upp om silverbucklan.

2011-05-05 @ 23:50:15
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0