8 maj

Home sweet home! Tillbaka i Skellefteå nu, precis i tid till hockeyn mellan Tre Kronor och Schweiz. Får se hur mycket jag kommer se av matchen, tv:n är ju så liten. Inte en chans att jag kan se siffrorna och tiden men så länge jag ser spelarna och förstår vem som håller i pucken - då funkar det!

Som jag skrev på facebook, min menisk håller på att gräva sig ut ur mitt knä. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, hur jag ska ta mig till skolan imorgon, närvara vid idrotten och sedan ta mig upp till Morö Backe.. Det får tiden utvisa - om jag lyckas med mina planer!

Har gjort i ordning så att det kommer upp lite hockeybilder om en stund också, vet att det brukar vara uppskattat! Hoppas även idag, trots att det är lite annorlunda bilder än vad det brukar vara.

Nu ska jag dricka min älskade ProViva - hallon och granatäpple - och fortsätta heja på Tre Kronor och Tjeckien i hockeyn. Ni får ha det så bra så hörs vi senare, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0