Om det inte varit Henke som..


Viktoria under hockeyn: Vet du vem som är på tv? 
Emma: Vem? [happyface]
Viktoria: Fredrik Reinfeldt!

Emma: Pesonen.. Kokkonen.. Bajsonen..

Viktoria: Ja, de var då inte lika glada som ryska juniorerna! HAHAHHA..

Emma: Skyll dig själv Wallin.. Ditt jävla sviin!
Viktoria: Som inte kan få fram ett fliin! Kanske släkt med Jämtiin.. & Thörnrosa!

Viktoria: Jag tror inte jag hade varit sådär.. OM det inte hade varit Henke som stått där!
Emma: Ja, då hade vi gråtit..

Emma: Jag känner att jag börjar bli lite varm.. Tror jag börjar få Bieber-fiver!

Viktoria: Varför har Island vulkaner?
Emma: Jo, de vann en lottdragning och valde vulkanerna..

Saga: Prästbordet. Vart är munkarna?

Det är ju Bonde-Roger! Han skrek: Det är ju min facebookvän?!

Emma: Varför tar du inte fluffsprayen?

Viktoria: Kan du köpa en sportbil till mig?
Saga: Jag ska köpa en keps.. Den är inte till mig!

Rosa: Okej, du är inte handikappad!
Emma: Nog är jag handikappat men jag vet inte hur gravt..

Angående hockeysändningen: De är ju en hel bondgård.. Mårts ser ut som en fisk och Wikegård är en uggla!

Viktoria: Styrman kör på en styrning..

Emma: Du är en av mina två fyrlingar!

Viktoria: Ja, jag sa att du var knäpp.. Du har inte riktigt alla getterna i kanoten!

Cecilia till mig och Viktoria: Jag känner mig som det fjärde hjulet..


Postat av: ida

asså ni verkar ha lika roligt som mig och frida! typ en massa störda kommentarer som hamnar på citatlistan. Tror att du och jag skulle ha ganska roligt tillsammans faktiskt :D



dog till det där med bajsonen xD

2011-05-25 @ 14:09:59
URL: http://ihda.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0