Det ska inte snöa i maj..

Det är ganska dött här idag, orkar inte anstränga mig för att blogga. Håller på att somna och nu när både hockeyn och Big Brother är slut kanske det är tid för det..

Visst ja, idag hände det som inte ska får hända, eller som inte borde hända.. När vi hade löpning på idrotten började det SNÖA? Det är andra maj, då ska det inte snöa, det är en sak som är säker! Ja, bor man i Norrland så är det tydligen det vädret man kan vänta sig..

Får se hur det går att gå för mig imorgon efter dagens promenader, lyckades ju paja knäet lite sådär lagomt i lördags när jag hoppade studsmatta med Hugo också.. Min tur, min skicklighet! Alltid lika klumpig.. Gillar att min menisk typ sitter löst i knäet efter alla mina missöden.

Okej, kände att den röda tråden som borde finnas i varje blogginlägg verkligen fanns där nu. Not. Ingenting hänger ihop - ni får ta det nu när jag är så trött! Sova, sova, sova.. Sängen lockar..

Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, nu ska jag sova, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0