Duktigt Emma!

Känner mig duktig nu. Sitter och skriver på en praktikuppgift som inte behövs göra egentligen men nu på slutet så gör jag allt jag kan för att försöka höja betyget även där! Blir att lägga in lite bilder också, det kan ge ett lite roligare intryck, trots att arbetet är dödstråkigt.

Borde egentligen sova nu men detta kändes viktigare. Det ska vara inne hos Amanda innan måndag, samma sak med ett annat arbete.

Får som jag vill, eller jag hoppas det i alla fall. Imorgon åker vi till Luleå och Storheden. Ska in på Expert och kolla på Nikon D90 och om det känns bra.. Då kanske jag lämnar affären med ett nytt kamerahus i min hand. Nu hoppas jag verkligen att det går som jag hoppas.

Blir att fortsätta med uppgiften nu. Vi hörs mer imogon bitti. Ha det bra, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0