Flyg din fula fluga.. FLYG!


Orkade hålla mig vaken. Nu är jag inte trött längre. Hur kan det komma sig att det alltid är så? Skulle kanske ha lagt mig där vid åtta istället.. Ja, det går inte göra något åt det nu. Jag fick se Big Brother och även de sista avsnitten av Det blir bättre -  det är huvudsaken!

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon bitti. Engelska eller svenska - vet inte vilket - och betygssnack ovanpå det. Det är även i dessa ämnen jag har de sämsta betygen, känns inte bra. Hur kan det komma sig när de faktiskt är de ämnena man haft under hela sin skolgång? 

Du får ha det så bra så hörs vi om några timmar, kram.


Postat av: Lovisa

sv: Jag är snabb på att svara, haha... Läser media :D

2011-05-31 @ 02:32:33
URL: http://lovicious.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

anmäl dig gärna till dagens blogg!



- allt bra med dig idag då? :)

2011-05-31 @ 06:35:40
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0