Första doppet



Visst ja, glömde skriva det.. Tog första doppet i helgen, om man nu kan säga det. Fotade ju nere vid älven och bestämde oss för att fota i vattnet. Rekordet slogs alltså, 30 april. För två år sedan så badade ju jag och Johanna 1 maj, även då i älven, isflak bara en meter bortanför oss.

Är mäktigt imponerad av Josse som satt ner i vattnet och inte visade minsta lilla min. Själv stod jag bara upp förutom den där gången när jag trampade ner i ett hål och höll på att dränka både mig och kameran. Viktorias kamera.. Hade inte blivit så glada miner då!

Okej, ville bara göra klart för er att det var iskallt i älven samtidigt som jag ville visa en fin bild. Här ovan har ni text och bild, hahah..  Någon av er som har badat än så länge?

Ni får ha det så jättebra så hörs vi senare idag, hoppas på ett vettigare inlägg då. Kram.


Postat av: Johanna

Haha imponerande!



Förr kunde jag bada bland isflak jag också, men på senare år har jag blivit en riktig badkruka och det är sällan jag tar ett dopp före slutet på juni :)

2011-05-03 @ 20:26:32
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0