Fredag

Sitter bänkad framför hockeyn nu. Sverige möter Frankrike - Tim och Jimmie möter Pierre! Sa det vid middagen, fast man inte får säga så.. Jag bryr mig inte om vem som vinner, tror Pierres glädje skulle väga över om det nu skulle bli förlust!

Pierre fick just friläge, Emma utbrister: Låt honom göra mål.. Men då gjorde Sverige mål istället.

Skriver med Saga på facebook och skrattar för mig själv, hon är som rolig den flickan! Har fått in några frågor på frågestunden också men vill ha in flera, flera, flera! Hahah..

Funderar över morgondagen också där det blir att bege sig till fiendeland. Funderar över hur jag ska kunna gå, mitt knä är inte i så himla bra skick nu, menisken ligger inte där den ska..

Nä, nu ska jag koncentrera mig på hockeyn och hoppas att alla pojkarna får göra mål - Tim, Jimmie OCH Pierre! Ni får ha det så bra så hörs vi senare ikväll, kram.


Postat av: Johanna

Det var synd att det inte blev något mål för killarna, för det hade verkligen inte suttit fel!



Sv: Haha ja, AIK sticker i många umeåbors ögon. Jag klarar mig ganska bra som tjej, men det beror nog bara på att de blir så förvånade över att jag gillar sporten.



Det känns som om risken till AHL-spel är överhängande, men vi får hoppas att det inte blir så!



Haha, jag har redan börjat nedräkningen! Det är tur att somrarna brukar gå fort :)

2011-05-07 @ 05:05:16
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0