Fulländad kväll



Fick se Oliver i intervju efter matchen också, det räddade min kväll lite ytterligare! Tänk att småsaker kan göra en på så bra humör.. Älskar hans dialekt!

Som jag skrev på frågestunden så är det ju Detroit Red Wings jag hejar på nu - av de lagen som är kvar.. Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att de vinner inatt, av två anledningar.. Vill att Detroit ska gå vidare, resan dit är lång men hoppet finns. Den andra anledningen är - om de vinner inatt då får David göra VM-debut imorgon!

Parkerar mig framför Big Brother nu och hejar på Gurkan in i det sista ikväll. Orkar inte med att se Peter i TV-rutan en vecka till, hans dryga attityd kan driva mig till vansinne. Hade helst se Chrille åka ur huset! Katerina kan få åka ut i nödfall, börjar vara lite less på hennes röst också..

Inget av inläggen som jag skrivit tidigare idag verka ju ha kommit ut så vi får väl se om detta gör det.. Det återstår att se! Sov gott i alla fall så hörs vi mer imorgon, kram.


Postat av: Johanna

PETER! <3



Äntligen är Katerina ute!! :D

2011-05-10 @ 12:39:57
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0