Nattinlägg


Hugo Westin, Sagas söta lillebror! Inte de bästa ljuset - inte de bästa bilderna..

Nu är det dax för lilla Emma att sova! Hockeyn slutade inte riktigt som den skulle men fick åtminstånde skratta åt Big Brother och Gurkan.. Tänk vad lättroad man kan vara då! Fick även skratta till ett klipp på facebook som min kära broder hade lagt upp, får se om jag får tillåtelse att visa upp det här, hahha.. Nej, nu ska jag ta och krypa ihop. Sov gott, kram.


Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Jag är jättenöjd och har aldrig upplevt krångel med fokusen men har även jag hört att andra har gjort det. Tror dock också att de har kört med +10..



Tack så jättemycket :)

2011-05-06 @ 00:30:09
URL: http://warnmark.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0