Jaha, nu är jag fast igen..



Fuck. Varför utsätter jag mig för detta? Sitter och ser på Eclipse nu. Hade just avvänjt mig från dessa filmer, släppt mitt beroende - känner kärleken för dessa vampyrer och varulvar komma tillbaka nu! Ni inser inte hur mycket jag längtar efter min bok nu som ligger hemma på rumsbordet. Twiligt. New Moon. Eclipse. Breaking Dawn. Det är riktig kärlek.

Förlåt för mitt snack.. Men de som har läst min blogg en längre tid vet om min kärlek för dessa böcker! Är inne på första boken för sjunde gången nu. Det är inte okej. Filmerna har visats hundratals gånger i vårat hus, replikerna sitter som sten, åtminstånde från Twilight. Det är inte heller okej. Taylor Lautner - min favoritkaraktär från första stund - är i bild nu, skadad..

Nu ska jag se klart Eclipse sedan göra något vettigt. Lär hamna framför datorn med första filmen bara för det. Du får ha det så bra så hörs vi senare, kram.  



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0