Kvällsinlägg



Känner att uppadateringen har varit lite sådär under de senaste dagarna vilket har tenderat i minskat läsarantal. Ungefär hälften av läsarna har lämnat min blogg. Förlåt. Hoppas att de återvänder någon gång!

Hur är läget då denna söndagsnatt - snart måndagsmorgon? Här är läget stabilt. Blev förkyld över natten, tror det var allt pollen jag drog in igår under promenaden.

Kom hem där efter elva någon gång.. Efter promenad och fotorunda utanför ladan så drog vi oss tillslut mot Anna där resten av kvällen spenderades. Viktoria slocknade nästan direkt vi kom hem - än ligger jag vaken och funderar! Tänk att det bara är en hel skolvecka kvar. Nästnästa vecka går vi bara måndag, tisdag och onsdag - sedan är skolan slut, förutom tisdagen och onsdagen veckan därpå när det mest blir lek och brännboll. Detta år har gått så sjukligt fort?!

Det borde komma upp massor av inlägg imorgon. Ett med bilder från mitt hem, ett med helgens bilder, några textinlägg och kanske någon modellbild. Hoppas ni kikar in och kollar på bilderna och läser inläggen! Finner något intressant.. 

Kan ju även påminna er.. Bli inte lurade av att inlägget med Årets bild ligger högs upp på bloggen för det mesta, finns oftast alltid nyskrivna inlägg under. Bläddra ner så hittar du uppdatering!

Ha det så jättebra och sov gott, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0