Kvällsinlägg

 Slutminuterna i Big Brother tog ju en total vändning. Ropade hej innan jag kommit över bäcken. Var helt hundra på att Martin och Simon kommit till final men så var det tydligen inte alls. Får väl vänta tills tisdag innan jag firar då, hahah.. Om inte Sara åker då vet jag inte vad jag gör!

Har skickat in de sista uppgifterna nu och måste bara få säga det: fyfan vad skönt det känns! Fick veta av Rikard i fredags också att jag äntligen lyckats höja mig i Arbetsmiljö- och säkerhet. Nu får jag ha fritid hela veckan. Blir några fotouppdrag hit och dit men tar gärna på mig fler, allt för att få testa min nya älskling.

Måste förresten ner på stan imorgon efter skolan och inhandla ett snabbare minneskort och ett UV-filter till den nya kameran och objektivet. Det blev en dyr historia det här!

 

Borde kanske lägga mig och sova nu men jag har ingen lust till det. Mår illa av någon konstig anledning, förklara för mig.. Varför mår jag illa? Dricka lite ProViva sen sova, det låter ändå som en bra plan.

Imorgon kommer sista delen i årets bild upp! Tycker faktiskt att ni kan anstränga er lite och rösta. Snälla. Annars då? Kommer förmodligen upp några textinlägg och även lite hockeybilder.

Du får ha det så bra så hörs vi mer imorgon, kram.


Postat av: linn

det kostar att ligga på topp med kameror har jag förstått. vill själv ha en systemkamera, inköpet i sig är väl inga problem, det är just alla tillbehör, försäkringar och grejer som kostar.

2011-05-30 @ 15:46:38
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0