Lyckligast på jorden..

Landade just i Skellefteå. Är för tillfället den lyckligaste flickan på denna jord! Varför kan man då fråga sig.. Fick med mig min älskling hem från Luleå. En Nikon D90 med tillhörande objektiv eftersom det inte fanns att köpa endast kamerahuset. Kamerabatteriet sitter i laddaren så jag lär vara ganska okontaktbar när det tas ut därifrån.

Är det någon som läser denna blogg som är i behov av ett Nikkor AF-S DX 18-55/3.5-5.6G VR för några hundralappar, använt några fåtal gånger men är i nyskick - skriv en kommentar!

Vi hörs om en liten stund. Ha det bra, kram.


Postat av: Johanna

Åh, vad roligt! Nu kommer dina bilder bli ännu finare!



Sv: Jo, jag fotar också med en D60, eller ja... också kan man kanske inte säga nu när du har uppgraderat dig :)

2011-05-29 @ 18:03:53
URL: http://laarefalk.blogg.se/
Postat av: klara

Åh nice med ny kamera! Vilken fotade du med innan ? :)

sv; Jag ska troligast köpa en canon 7d. Men nu har jag hittat en jätte billig hemsida där man kan få en 5d mark 2 för samma pris som 7d! dock så är hemsidan från storbritanien typ så jag vet inte om jag kommer att våga beställa (A)

2011-05-29 @ 18:51:08
URL: http://klarahe.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0