Matchanvänd tröja..

Hahah, varför ska jag alltid gilla de populäraste? Nu talar jag om matchtröjor från hockeyspelare. Davids tröja blev den dyraste förra året. Kollade bara för skoj skull in på Brynäs hemsida för att se vad de skulle tänkas ta betalt för Calle Järnkroks tröja - dyrast i laget. Hans bortatröja gick för 7500:- och hemmatröjan för 7400:- och då vet jag inte om man ska skratta eller gråta. Förstår dem som lagt ut så mycket pengar men börjar man inte fundera som budgivare om man verkligen ska hänga på upp till det priset?

Väntar med spänning och förväntan på att auktionerna med Davids, Tims, Fredriks och resten av matchtröjorna som inte kommit ut än - väntar på att de ska komma ut på tradera! Känns redan nu som att jag gjorde värsta kapet förra året men det återstår att se.

Kan ju med glädje berätta att det nu har utökats från hälften till tre fjärdedelar. Okej, ni förstår säkert inte vad jag pratar om men.. Ännu en tröja har snart tillkommit i våran lilla tröjfamilj. Saga vann auktionen på Nisses tröja så nu är det bara Alicia som saknar en matchanvänd tröja. Tyvärr så blir det inte i år som den kommer inhandlas, förmodligen, eftersom Fredriks lära kosta ganska rejält efter att han högpresterat denna säsong dessutom det att han kanske lämnar.

Men en dag - en dag så kommer även hennes tur!

Hahah, intressant inlägg. Ni får ha det så bra så hörs vi senare idag. Kram.


Postat av: swe

NisseNisseNisseNisseNisseNisseNisseNisseNisseNisse:D

2011-05-13 @ 22:01:50
URL: http://davidrundblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0