Mitt liv i en bild..



Fick denna present igår av Elliot. Det hela började för några månader sedan när han satt och ritade på min ProViva, skrev mitt namn och jag skojade och sa att jag skulle spara kartongen. Han lovade att han skulle rita en teckning til mig istället så jag slängde kartongen - hade helt glömt bort det! Nu kom överraskningen, som ska ramas in.

Fick då denna teckning - detta konstverk - igår när jag kom till skolan och ni kan ju gissa hur glad jag blev! Hela mitt liv på en bild. Hahah, han tyckte också att jag skulle lägga märke till sjuan!


Postat av: Ellllliiot

konstvärk och konstvärk ;)

Den var du värld iaf!

2011-05-10 @ 18:53:01
Postat av: Swe

Guuuuuud så snygg :O sådär ser mitt liv ut åh xD han kan int göra en till? ;) hahahah älskar den!!!!!!

2011-05-11 @ 21:33:04
URL: http://davidrundblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0