Onsdag

Hade helt glömt bort bloggen, eller i alla fall att skriva något här.. Nationella imorse då, tror det gick ganska bra. Okej, det är oftast då det går käpprätt åt pipsvängen. Fick hur som helst ihop ca 400 ord vilket är makalöst för att vara jag.. Det engelska språket och jag går inte riktigt ihop! Efter det var det en Medicinsk Grundkurs, flummigt värre, hahah..

Sitter och laddar inför hockeyn. Borde försöka ta en liten powernap innan matchen eftersom kvällen och natten blir lång.. Big Brother, Plastikdoktor 90210 och sedan ännu mer hockey.

Ni får ha det så bra så hörs vi senare, kram.


Postat av: ONLYPAULINAA

SV: Självklart! Speciellt när det är Aik! Vem tackar inte nej till det ;)

2011-05-04 @ 19:47:32
URL: http://onlypaulinaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tackar! Jag får hoppas att engelskan gick bra, men jag känner igen det där - det är alltid när man tycker att det har gått bra som det visar sig att resultatet är raka motsatsen...



Efter en massa beslutsångest har jag bestämt mig för Flyers - Bruins, men det lär bli en del zappande :)



Vad planerar du att se då?

2011-05-04 @ 23:11:22
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0