Shopaholic

Känner att det har blivit alldeles för mycket shopping de senaste dagarna och veckorna. Tre par byxor, en kamera med objektiv och försäkring, minneskort, UV-filter och imorgon blir det en ny kameraväska. Det är mycket pengar som har investerats - går inte säga att de har slösats eftersom allt kommer att användas flitigt!

Äntrade lägenheten för ungefär fem minuter sedan efter att ha spenderat hela dagen hos Anna och efter en liten runda på stan. Kommer kanske ut lite naturbilder senare ikväll - tror aldrig någonsin att det har visats sådana på denna blogg! Någon gång måste ju få vara den första..

Sms:ar med Saga under tiden jag skriver detta och jag kan inte låta bli att skratta - trots att jag har rodnat ända upp till hårfästet. Hon skulle lätt kunna har gjort situationen som jag skrattar åt ännu mer pinsam! Okej, det var ju inte pinsamt men jag dog nästan ändå.

Du får ha det så bra så hörs vi mer senare, kram.


Postat av: NATALIE

vad har du köpt för kamera? :) svar: jaha på så vis! :)

2011-05-30 @ 18:52:25
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: Emeliié

Känner du Matilda Södergren ? .. som också driver en blogg ? MatildaSodergren.blogg.se ? :)

2011-05-30 @ 19:18:55
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra?

Ha en fin kväll kraaam

2011-05-30 @ 19:26:33
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0