Sjutton rader text, ett foto



Nervösare än någonsin. Vill inte se hockey. Vill se hockeyn. Vill inte se hockeyn. Det skiftar. Okej. Jag måste se hockeyn. En sista titt på pojkarna.

På tal om hockeyn. Funderar på att lägga bud på Johans tröja. Känns rätt men samtidigt inte. Får fundera på det några dagar till och se hur mycket priset uppgår till.

Kom just hem efter en snabbvisit på Karamelltåget, var tvungen att hämta ut pengar och det blev samtidigt att köpa med sig en Blue Keld hem, guds påhitt av dryck! 

Har egentligen inget vettigt att skriva här på bloggen egentligen men ändå bloggar jag, förstår inte varför. Sämst blogginlägg och på så sätt - inga kommentarer! Förstår inte varför jag försöker ens, hahah..

Borde kanske begränsa mig till ett eller två inlägg per dag men har märkt det - då tittar ingen in på bloggen! Eller okej, det är några men inte alls som det är nu.

Kanske försöka gräva fram lite hockeybilder, brukar ju vara populärt. Verkar inte som det var det nu sist men annars brukar det vara uppskattat med bilder på pojkarna. Kanske folk är heltrötta på hockey nu? Det lär jag inte bli i första taget hur som helst! Lev med det eller ignorera..

Märkte att det blev tusen korta stycken om allt och inget men bättre det än en kompakt text som ingen orkar läsa, ungefär som denna då, ingen lär läsa inlägget, hahah..

Ni får ha det så jättebra så hörs vi senare ikväll eller imorgon, kram.


Postat av: Johanna

Att bli trött på hockey finns inte på kartan!



Och se, det gick ju bra i alla fall. Nu finns det två chanser till att titta på pojkarna :)

2011-05-11 @ 23:37:32
URL: http://laarefalk.blogg.se/
Postat av: Elsa

Bli trött på hockey?! ALDRIG!! <3



2011-05-12 @ 14:56:54

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0