Smärta


Om man ändå hade en cykel - även om det så vore en trehjuling!

Nej, nu räcker det. Har fått nog av smärta nu. Ska försöka ta mig till akuten för att få knäet undersökt. Kommer alltså bli ont om uppdatering här ikväll. Eller jag har gjort i ordning ett inlägg med hockeyfoton som kommer upp om en liten stund, kanske blir ett till inlägg också! 

Vi får höras senare ikväll, ni får ha det så bra fram tills dess, kram.


Postat av: Johanna

Hoppas det löser sig för dig, jag vet hur jobbigt det är med onda knän!



Sv: Ja, Tims gest... jag kan inte ens sätta ord på allt jag känner när jag ser den. Det är bara så vackert.

2011-05-10 @ 18:17:25
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0