Tisdagkväll

Hemma, hemma, hemma.. Först skolan sen vidare hem till Anna där jag spenderat hela eftermiddagen och början på kvällen. Blir bara att vara hemma några minuter sedan bär det av in till stan, ska möta upp Louise som då ska göra mig sällskap ikväll.

Se Big Brother sen sova så fort som möjligt. Upp klockan 04:00 för att se hockeyn mellan Vancouver Canucks och San Jose Sharks. Hoppas att de förstnämnda vinner redan inatt så det slipper bli fler sömnlösa nätter innan finalen, vill absolut se dem lyfta bucklan i slutändan!

Visst ja, på tal om nästa del i Årets bild.. Eftersom jag kom hem såpass sent så tror jag vi tar det imorgon! Det lär ju inte komma så många fler ikväll att besöka bloggen och om jag ändå publicerar ikväll så kommer minst hälften av er att missa att det ens kommit upp.

Du får ha det så bra så hörs vi senare ikväll, kram.


Postat av: klara

sv; Ja visst fick jag ändå det! Tycker jag lyckas ganska bra ändå! Men nu när jag har kommit hem och kunnat kollat ännu mer på IKEAS hemsida så ser man massor av saker som jag skulle ha köpt... heheh ;)

2011-05-24 @ 19:42:14
URL: http://klarahe.blogg.se/
Postat av: Sofie

en tidig morgon! :) Hoppas matchen är bra!



SV: Håller tummarna för att vi kan komma iväg, har ju sett fram emot detta så länge nu :p

Kram :)

2011-05-24 @ 20:00:13
URL: http://sophiiek.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Jaa, antagligen ;)

Man blir så himla taggad! :D

2011-05-24 @ 21:23:45
URL: http://frallananna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0