Trettioförsta maj

Hur ska detta sluta? Jag hade ingen aning om att sälar finns i Sverige. Trodde de fanns på typ Nordpolen och i djurparker. Viktoria hoppar högt upp i luften när jag visslar för att hon tror det är brandvarnaren. Skrattar åt allt för tillfället. Borde kanske sova?

Sitter och ser på Big Brother nu och förvånas över dem när de dansar balett - de är ju jätteduktiga! Verkligen en helt vanlig dag i huset..

Min käre lillebror nekar till att jag är hans syster också. Känns ju lite sådär! Men han är söt trots sitt uttalande - trots att han inte är min lillebror egentligen. Det är bara på låtsas.

Nu ska jag ta och logga ut innan detta spårar totalt. Du får ha det så bra så hörs vi mer imorgon eller inatt, det beror på om jag bestämmer mig för att sova eller inte, kram.


Postat av: Jennifer

SV: jag tror de har uppvisningar imorron också:)

2011-05-31 @ 23:01:43
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/
Postat av: Natta

Sv: Handboll är sporten jag själv spelar, och hockey kollar jag mest på på TV, men är det Champions League så ska det vara handboll, inte fotboll ;)

2011-05-31 @ 23:52:51
URL: http://nathalieanderssonn.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0