Det gick ju undan..



Det där gick ju undan. Haltade iväg vid halv sju och hoppade hem just före åtta. Precis som jag trodde är förmodligen menisken ur led eller skadad, kan även vara ledbandet på insidan av knäet. Blir att kolla upp det vidare till veckan!

Annars då? Ja, ingenting på TV ikväll så det är musik och bloggar som jag fördriver tiden med. This is why we fight. Låten som spelades i klippet jag visade upp tidigare idag - det är den låten som spelas på repeat just nu! Roar mig med lite andra klipp också, precis som det ovan.

Nu ska jag sluta tråka ut er. Ni får ha det så bra så hörs vi senare, kram.


Postat av: cissi

Den låten spelas på repeat hemma hos mig med! :)

2011-05-10 @ 23:19:12
Postat av: Agnes

Aa jag såg det, men tack för tipset! Har tyvärr inte råd </3

2011-05-11 @ 01:35:53
URL: http://gulsvarta.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0