Måndagkväll

Oj, det var inte tänkt att jag skulle sova sådär länge.. Två timmar och fyrtio minuter kändes som några minuter för mycket. Får se om det går att somna ikväll då..

Har haltat runt hela stan idag. Besökte vårdcentralen vid ett och blev sedan skickad på röntgen, där var det en jättegullig läkare som räddade min dag efter den andra läkarens idioti. Fick utrbrott på den där jävla läkaren eftersom han inte lyssnade på vad jag sa. Aldrig i mitt liv att jag hoppar på kryckor i åtta veckor till och sedan besöker HONOM igen. Imorgon tar jag saken i egna händer och knäcker till knäet.

Bytte just kanal på tv:n, hoppades på att kanske mötas av någon sorts hockey men ack så djupt jag ångrade mig då. Hockeyn är över. Har varit helt borta idag, någonstans därinne har obehagskänslan funnits hela dagen och det är inte roligt. Men tack och lov har kompisarna en begåvning att muntra upp. Endast åttiofyra dagar kvar till hockeysäsong 2011-12!

Du får ha det så bra så hörs vi senare, kram.


Postat av: ida

men gud, röntgen :O vad har du gjort? ( om du inte har något emot att jag frågar)

2011-05-16 @ 21:22:12
URL: http://ihda.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Åh vad roligt att höra! :)

snö..herregud..lider med dig, hoppas den försvunnit nu ;)

2011-05-16 @ 21:39:55
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: ida

sv: denna sjukvård.. och dessa knäen. Har problem med ett själv ibland när jag är ute och springer, speciellt på asfalt. + min högra fot, tur är väl det att jag inte har SÅ stora problem att det kommit till sjukvården än. HOPPAS verkligen det blir bättre och att dom lyssnar på dig nästa gång :D

2011-05-16 @ 22:38:14
URL: http://ihda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch vad jobbigt med idioter till läkare. Jag lider med dig och hoppas verkligen att det löser sig med knät!



Sv: Haha, ja vi får hoppas att drömmen om Oscar blir sann :)

2011-05-16 @ 23:10:00
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0