18 maj

Hallå i stugan alla söta bloggläsare! Kom just hem efter en heldag ute på vift* och en välbehövlig pratstund med världens bästa Anna. Solen tittade fram när jag gick hem därifrån och som vädret sett ut idag, ja, trodde aldrig solen skulle titta fram igen, hahah!

Pratade även med Viktoria i telefon - precis som vanligt - och det blev prat om lägenhet igen. Ingen inser hur taggad jag är på att flytta och äntligen få göra i ordning som vi vill. Får se nu om våra planer går som vi vill eller om det går åt.. Mamma skulle ringa och höra imorgon!

Fick värsta känslan av att vilja städa nu också så det kanske är läge att utnyttja det innan känslan försvinner. Sätta igång lite musik och röja undan!

Du får ha det så bra så hörs vi senare, kram.



*Kan varken skriva eller säga det ordet! På hockeyn låter det så här; han vispade med flagga eller han vipsade med flaggan.. Det kan mina vänner intyga - det har blivit många skratt åt mina talsvårigheter! Sitter och säger det för mig själv nu, det funkar inte..


Postat av: Swe

Men vi älskar dig endå, trots dina vipsade talsvårigheter ;)

2011-05-18 @ 22:32:14
URL: http://davidrundblad.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu tycker jag visserligen att alla bilder på Tim är fina, men åh vad jag tyckte om den här!



Om Tim stannade vore det helt fantastiskt, och att då ha två favoritspelare skulle nästan vara ett lyxproblem ;)



Haha, jag tror jag följer ditt råd och tittar på NHL i natt! Visserligen gjorde jag det i går natt också, men när fel lag vinner förtar det ganska mycket av nöjet...

2011-05-18 @ 23:36:53
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0