Yared Hagos



Detta är den sista bilden jag tog på Yared, förmodligen någonsin. Känns bra att det är en bild full av glädje, ett tillfälle jag kan minnas med ett leende! Känns som det var igår laget gick till final och Yared studsade runt, ja, han studsade runt, hit och dit över planen och framme vid plexit. Hoppade och tjoade, mycket glädje just då!

Känns sorligt att Yared Hagos lämnar Skellefteå AIK men samtidigt går det inte förneka, han går att ersätta åtminstånde om man koncentrerar sig på hockeyn. Kanske inte det finaste spelet ute på plan, lite av en grisspelare, på sidan av isen var han mycket trevlig och välformulerad. Men det är så det är inom hockeyn.. Folk kommer och går!


Postat av: Elsa

Det skulle vara jättekul om du kunde skriva vad du tycker om nyförvärven :)

T.ex. Marcus Sörenssen, Jan-Axel Alavaara, Fredrik Styrman, Ass. Tränaren Bert Robertsson Och eventuellt Lee Sweatt! Hoppas att du forsätter blogga lääänge, jag älskar din blogg och jag läser den varje dag :)

Ps. Kan inte du göra en frågestund snart?

2011-05-05 @ 16:26:17
URL: http://elllissen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0