En av dessa kvällar, en som bara flyter på

Det blev en riktigt bra kväll trots allt. Finis kom förbi några minuter och höjde mitt humör ytterligare, like always. Blev middag på Subway med Anton, lite Gustafsson tre trappor hemma i min bunker (=lägenhet) och sedan promenad i 1½ timme. Älskar dessa kvällar med prat om allt och inget, de har tyvärr blivit färre under de senaste veckorna och månaderna. Måste verkligen ta igen det.. Bästa var hur som helst när vi stod och tittade på avgörandet i matchen mellan Timrå och tattarna. Genom ett fönster. Hahah.

Har ont i huvudet nu. Har dödat alltför många kineser (internt skämt) ikväll, i och med att jag dunkat huvudet i väggen otaliga gånger. Orsak? Det finns ingen orsak, jag trodde att huvudvärken skulle gå över om jag gjorde det. Typ.

Måste försöka komma mig isäng nu.  Ska upp i någorlunda tid imorgon, packa väskan inför Boden, en vända in till stan och sedan bara invänta pojken. Bussen går vid två och innan dess ska jag hinna vända upp och ner på hela mitt liv känns det som.

Du får ha det så jättebra så hörs vi mer imorgon, eller rättare sagt idag. När jag har sovit några timmar. Puss.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0