SVAR PÅ TAL!

För det första, jag har fotopass men det är bara från match till match. Om jag orkar fixa det vill säga. Känner inte för att fota så mycket på matcherna längre, står hellre med vännerna och älskling på Västra Stå.

För det andra, jag har aldrig sagt att jag fotar för Norran. Har haft fotouppdrag för Skellefteå AIK och tre olika hemsidor. Inget mer.

För det sista. Jag är är långtifrån bäst. Jag gillar bara ett fåtal av bilderna jag tar. Mitt självförtroende är på botten och du inser inte hur mycket jag kritiserar allt jag gör. Låt bilderna vara ofokuserade och pissgula. Vad spelar det för roll för dig egentligen?

Tycker att DU ska tänka efter en gång till innan du kommenterar igen. Det rinner snart över. Två kommentarer med kränkande innehåll. Lämna min blogg om det inte passar att läsa eller om det inte funkar att kolla på mina förskräckliga bilder. Fuck off, jag är less nu! Nästa gång du funderar på att kommentera så får du gärna skriva med en funkande mailadress så att vi kan ta det enskilt. Ska inte behöva skriva en massa inlägg för att jag ska få fram vad jag vill. Eller kom och säg det till mig på stan, face to face, för jag vet att du bor i centrala Skellefteå.

Det är ungefär en av hundra kommentarer som är negativ. Ändå är det de negativa som jag tar åt mig av. Men ni andra ska veta det, jag uppskattar allt fint ni skriver. Vissa av er får mig verkligen att le. Tack så jättemycket! ♥


Postat av: mikaela - hockeyskribent

Skojar du? Dina bilder är skitgrymma! Jag önskar jag kunde fota som du:)

2011-11-25 @ 12:45:52
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: Julia

Bry dig inte om dom/den, bara avundsjuk! :) Kram!

2011-11-25 @ 15:55:59
Postat av: Mikaela - hockeyskribent

Fortsätt som du gör. Den som skriver de där kommentarerna kan förmodligen inte fota för fem öre och är bara avundsjuk!

2011-11-25 @ 17:46:55
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: frida

Så jävla jobbigt med folk som ska hållapå att kommentera negativt... Jag vet iaf att du är jätteduktig, så tror att det bara är avundsjuka! :)

2011-11-25 @ 18:08:06
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Du är sjukt duktig på att fota Emma och den som skriver detdär är säkert bara avundsjuk på dig bara för att du är så duktig!!:D



Kram Kram <3

2011-11-25 @ 18:10:01
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: johanna

Vilken idiot! du är ju grym på att fota! personen i frågan kanske bara är avundsjuk! Försök inte ta åt dig inte värt att lägga energi på:)

2011-11-26 @ 00:11:49
Postat av: Johanna

Det är riktigt sjukt hur det kan sticka så i människors ögon när någon står ut och är duktig på något! Jag hoppas verkligen att du inte tar åt dig av sådana dumheter - du är jätteduktig och ska vara stolt över dig själv och allt du har uppnått :)

2011-11-26 @ 23:45:02
URL: http://laarefalk.blogg.se/
Postat av: Sofie

Den som skrev det är bara avundsjuk! Jag tycker att du är jätte duktig, fortsätt som du gör för du gör det riktigt bra! ;)

Kram

2011-11-29 @ 08:51:30
URL: http://sophiiek.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0