Skyltsöndag och första advent


En underbar dag med några fina. Skyltsöndag, årets höjdpunkt i Skellefteå typ. Så mysigt! Tyvärr så gav det inte så mycket julstämning som jag hade hoppats på, men fick träffa syskonbarnen och prata med sådana jag inte träffat på ett tag. Fick även med mig knäck och kladdkaka hem från stan. Mysnivån är hög! Vill bara att de sista veckorna fram till julen ska gå fort, men samtidigt ta vara på tiden.. Snön kom förresten ikväll också, hoppas verkligen att den stannar denna gång.

Avslutar kvällen med en lista som jag lånade från Kajsa. Hade inget bättre för mig och bloggen behöver fyllas lite. Du får ha det så bra så hörs vi mer imorgon, bättre uppdatering än idag kan jag lova. God natt och sov så gott, puss.
 


Postat av: Kajsa

Hihi tack för länken!!:'D<3

2011-11-28 @ 18:30:08
URL: http://kajsens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0