Det var en tid

En nästintill perfekt dag! Fick träffa Johanna, Anton och John. Fika och pratstund med den förstnämnda, julklappsjakt med virris och sedan film å mys med älskling. Kände mig lagomt charmig när vi satt och såg The last song och tårarna började rinna (blev lite ledsen) så att han fick trösta mig. Det är hatkärlek jag har till den filmen.

Flickorna har bokat resa nu också, så.. Får besök från Leksand den 27-30 december av Ida och Frida. Kommer bli epic! Hockey och allt vad Skellefteå har att erbjuda. Värmning så att de får återse gamla godbitar; Pierre och Jocke! Hur som helst, det ska bli trevligt att äntligen få träffa dem. Bara ett litet problem, hur jag ska fixa med sängplatser..

Skola mellan 08:30 och 10:30 imorgon, möta upp Johanna och senare Viktoria för ännu en runda på stan. Studiebidraget kom ju idag! Hockey på kvällen med massa fina människor. 

Nu ska jag försöka att sova. Du får ha det så jättebra så hörs vi mer under morgondagen. Sov gott, puss.


Postat av: frida

Kan sova på golvet om det behövs, är inte så känslig! :)

2011-12-04 @ 22:35:12
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0