Alltså, sämst humor egentligen


Emmelie sitter och säger att jag borde börja fota mer barn- och djurporträtt istället för hockeybilder. Förklarar för henne att jag inte klarar av att fota djur eftersom de rör sig så fort. Snacka om att Emmelie får aggressionsutbrott på mig och utbrister: "Jo, hockeypojkarna åker ju såååå långsamt! Du hinner med dem men inte ett djur. Så länge hunden inte har typ mask i magen eller röven eller vart den nu har mask så borde den vara ganska stilla.." Okej, jag förstår hur hon resonerar.

Sen för det andra. Jag har ännu sämre humor nu när jag är sjuk och knappt träffar några människor. Dog när jag med Emmelie i andra sidan luren tittar in på facebook och finner det nedan. Hon är tydligen stolt afrikan nu för tiden, hahaha.


Postat av: Kajsa

Om du skulle vilja fota djurporträtt nångång så skulle du väldigt gärna få fota min hästar:D^^<3

2011-10-26 @ 12:01:13
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: EmmelieK

Haha, klockrent! :]

2011-10-26 @ 23:45:34
URL: http://emmeliekrypsjo.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0