Bära hjälmar av guld

Hur tusan kan jag bli helt obsessed av en låt som inte ens handlar om mitt eget älsklingslag? Okej, jag gillar verkligen Frölunda, men det känns ändå fel. Vill inte ens fundera på hur många hundra gånger jag har lyssnat på denna.

Hur som helst, jag älskar den. Blir så himla glad av att se den! Tror detta är det enda laget, förutom Brynäs, som jag skulle kunna unna SM-guldet. Okej, inte i år för då ska det hem till Skellefteå, men annars.. Over and out, god natt och sov så gott! 
 


Postat av: Agnes

Alltså Emma... Att gilla Brynäs är värre än att gilla Per Ledin. Så förlåt, men du har sämre smak än mig ;)

2011-10-07 @ 11:33:06
URL: http://gulsvarta.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0