Taggad till tusen! Match ikväll mot laget ...

Taggad till tusen! Match ikväll mot laget från norr. Får ha pojken min vid min sida, tillsammans med nästan alla mina närmsta vänner. Det kommer att bli en perfekt kväll oavsett vinst eller förlust. Okej, där ljög jag.. Det absolut värsta som finns är att förlora mot Lulää. Tyvärr så har jag en känsla av att de tar sin första vinst på full tid i SKA sen 1989 ikväll. Eller var det de året? Aja, hur som helst. Viktoria kommer hit om en liten stund och sedan blir det att ta det lugnt i några timmar innan hockeyn. Mitt internet har lagt av så det blir ont om inlägg även idag. Du får ha det så jättebra så hörs vi senare, på något sätt. Puss och kram!


Postat av: Johanna

Vilken skön vinst! Visst är det underbart att kunna ha fel känsla ibland? ;)

2011-10-13 @ 21:49:03
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0